Sabtu, 7 September 2013

BALBERITH / UNHOLY SPIRIT - BESTIAL UNHOLY RITUAL

balberith/unholy spirit
aaaaaaaaaaaaaaah dua band black metal dalam satu kaset mmg betul2 syaitan hahahaha
band balberith ni aku dah perna tengok mereka beraksi sekali yehaaa.. dan utk band unholy spirit ni, ni 1st aku tau kewujudannya hehe.. sbb tu aku suka beli stuf yg berbagai2 genre metal ni,ianya boleh membawa aku mengenal lebih banyak lagi band metal ni.. kalau setakat kenal nama saja bikin apa,kenal musiknya baru aku rasa itu adalah kenal... hohoho

bestial unholy spirit
dalam kaset ni,dua band ni bagi sama rata,utk side A band balberith 4 lagu yg sgt kejam rentak bunyiannya.manakalah side B pula milik band unholy spirit 4 lagu juga.. musik yg sama total black metal kejam memang sedap didengar bila hati tgh marah atau serabut.. aku tak dah masalah dgn musik gaya ni..i like itt hahaha
2 label juga yg meriliskan kaset ni,satu nusantarajim yg memang aku tahu pemiliknya ni menggilai rilisan kaset ni.. dan aku tengok kebelakangan ni makin rancak dia meriliskan semula rilisan dalam format analog ni..dan satu label lagi Ravage record kepunyaan salah seorang line up band balberith tu ...!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan