Isnin, 30 September 2013

METALLICA - BLACK ALBUM 1991

black 1991

cd ni aku beli dekat speedy dengan harga rm 45.50 fukk!!,nak buat macam mana cd ni pun pertama kali aku tengok jual kat speedy tu ,masa jalan2 bayar loan kat sana sempat jugalah singgah kejap,tengok2 cd hehe....(speedy aeon bukit tinggi dekat saja dengan tempat tinggal aku) perna juga aku tengok cd ni kat camble KL,masa tu saja nak tgk,harga pun lebih kurang saja tak silap rm41.. kedai tu mcm tak ble percaya.. selepas aku kaji sehari kalau2 cover album ni mmg mcm ni,bila aku selongkar google images mmg sah lah juga cover ni memang mcm ni black hahaha








selepas tgk metalika hari tu mcm ada satu keinginan utk beli 5 album awal hahaha,maka ini album dlm format cd yg  aku beli pertama kali utk metalika ni,aku ada juga beli album live dorang ni dlm format kaset dan ada satu lagi kaset reload yg kawan aku bagi hahaha



 
lirik

lagu2 dalam cd ni memang aku dah DENGAR sebelum aku beli cd, sebabnya aku punya full 5 album awal metalika ni dlm bentuk mp3 yg aku dowload jejeje...beli cd ni hanya utk buat koleksi dan juga santapan dikala berduka jajaja... tapi memang berbeza rasanya klu ada album ori dgn mp3
lepas ni target aku nak beli and justice for  all pula hahahaha

tak pasti cd ni presing keberapa sudah yg aku tahu ianya ori..dipasrkan utk pasaran asia tenggera ada tulis kat blakang cd tu huhu....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan