Khamis, 5 September 2013

DIED / PUTREFIED REMAINS - SPLIT 2013

DIED
PUTREFIED REMAINS
split ni ada 4 lagu dalamnya 2 lagu dari band died,dan 2 lagu utk putrefied remains.dua musik yg berbeza died memainkan irama death metal dan PR pula black death metal. memang bunyi kedua2nya berbeza dan menghiburkan..bagi band died ini adalah rilisan mereka yg pertama aku miliki,masa demo tape mereka aku tak sempat nak beli..utk PR pula ini adalah rilisan ketiga dari mereka yg aku miliki,kiranya aku followlah band ni,tapi aku blum perna lihat mereka live lagi..manakalah band died pula aku perna tgk sekali,siap buat jenaka lagi yg dorang ni dari florida hahaha.. apapun 2band ni mmg aku suka.. support local scene!!!

4lagu dlm split ni
1. Died - Death by Leprosy 03:37
2. Died - Only Death In Zombieland 04:33
3. Putrefied Remains - In Gloomy Darkness Mourning 05:02
4. Putrefied Remains - Riders of Doom 04:18  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan