Rabu, 24 September 2014

Con-Damn The Corruptor

self title.
Band ni berasal dari sabah, dan memainkan irama punk rock, apa yang aku boleh katakan album ni cukup bagus, sound yang dihidangkan tak lah raw sangat, sesedap rasa boleh aku katakan seisi kami sekeluarga layan dengan lagu2 dalam ni hahaha terutama mizi, (anak ni suka muzik punk rupanya), ianya penuh ngan mesej kesedaran, aku ni bukan lah pendengar tegar punk, cd ni pun adalah cd punk yang pertama dalam koleksi aku, haha, tapi aku boleh bezakan muzik yang bagus dengan tidak.
ada 12 lagu dalam ni, tiga lagu bonus, dimainkan accoustic live, lagu2 bonus ni kalau tak ada pun rasanya album ni ok saja, 9 lagu satu intro ni, cukup utk hati aku keriangan, cd ni berdurasi tak sampai 30 minit, mendengarnya sekali rasa macam tak cukup, kena play 2 3 kali round baru puas,, album ni pasti akan tersenarai dalam playlist aku,
lagu trek ke4 menjadi pilihan utama story from our land, muzik punk ni vokal kehadapan manakalah muzik dibelakang, macam tu lah aku rasa. tak payah banyak cakap, bagi yang pertama kali nak dengar album punk lirik dalam bahasa, aku rekomend cd ni.

2 ulasan:

  1. this looks interesting...ok ada chance aku nak tangkap satu

    BalasPadam
    Balasan
    1. google ja nama band ni, ada fan page kat fb, sana boleh terus beli on9..

      Padam