Selasa, 23 September 2014

HUMILIATION - DAWN OF WARFARE

Asyik..
risau juga aku tak dapat memiliki album ni, setelah aku terlihat kat page band ni, mengatakan album ni dah sold out, perasan risau tu kian membara, nak kepastian lagi aku inbox tanya album ni kot2 masih ada, katanya memang sold out lah,, huhu... aku belajar sesuatu lagi, lepas ni no more tunggu tunggu..

aku ada tanya beberapa distro kat fb tanya album ni kot2 ada, ada satu distro tu, kata dia tengok dulu, aku yakin macam ada saja dengan dia, bila di balas msej ku, ternyata dah dijual juga.. hampa kecewa hati wahahaha.. lepas tu aku tanya kawan seorang ni, dia ada tapi utk koleksi dia saja, bila aku tanya dia pun nak jual, tak tunggu lama deal dengan harga rm30 siap poslaju, kalau dia ckp 50 pun aku bayar hahaha...terima kasih kawan..
dawn of warfare ni album pertama humiliation rilis 2010, lagu2 dalam ni memang old skool death metal.. setelah dapat ni lengkaplah cd mereka dalam koleksi aku hahahaah.. rasa gembira juga, keinginan utk beli vinyl 7'' dorang tu ada juga, tengok lah cemana,.. album baru pun aku dah rembat awal2 nak hadam dulu baru publish kat sini.. Hail....

1 ulasan: