Jumaat, 12 September 2014

HUMILIATION - SEEK TO SURVIVE

Masa trun gig ada depan mata tak teringin aku nak rembat cd ni, sibuk nak kejar stuf lain, skg baru nak beli guna pos, ni bukan dari band aku ambil, dari distro, walaupun hari tu aku ada beli baju tour tak pula aku beli ni sekali hah., campur cd ni ada 4 sudah album humiliation ni dalam peti besi aku, hajat dihati nak lengkapkan,buat koleksi..yang parahnya album pertama dah sold out itu yang aku risaukan mana nak beli mana nak cari benda tu, harap2 satu distro ni ada stok lagi album tu...arrrgghhh!!
seek to survive ni album kedua humi, lagu2 dalam ni kedengaran menarik bagi aku, sound total death metal lah kan, aku ni tak banyak album death metal, jadinya humi ni lah band death metal yang begini muziknya yang pertama aku dengar, tak kisahlah kan, acuan muzik macam ni dah belambak kat luar, sekurang2nya mereka ni diterima disana, yang paling bestnya tema perang dorang ni..
ceta ikut suka hati aku lahkan.. sebetulnya aku start beli album ketiga, lepas tu baru aku beli yang lain2 ni, walaupun dah berapa kali aku tgk band ni beraksi, kenapalah aku tak beli saja album2 awal band ni, sekarang ni memang payah betul aku nak cari, tengoklah aku nak beli 7 inci tu nanti kalau sempat, dan kejar band ni seberapa yang boleh, aku nak jadikan band ni cam cromok atau search hahahaha.. ok lah.. ayuhlah kita support tentera death metal kita ni.. mari berperang ngan dorang ni hahaha... lagi satu teringin pula aku nak beli baju askar tu, yang cam jaket sodom tu, wahahaha ok lah bye...

2 ulasan:

  1. amboi..
    berapa kali dah ko sebut beli beli beli...
    sabar beb sabarrrr...
    hahaha..

    aku kan, kalau band2 melayu yang buat cd sendiri, keluar je aku beli, keluar je aku beli... pasal aku tahu dah takde lagi nanti..
    sedap kalau dengar, tak sedap, simpan...
    tapi nanti hilang jugak la dalam gerobok mana ntah. haha

    BalasPadam