Rabu, 3 September 2014

CENTRAL DISPOSAL

CD ni memang dah ada dlm list order aku, disebabkan banyak sangat pilihan sekarang ni, maka cd ni lambat sikit utk dimiliki. mulanya beli guna pos saja, last2 vokalis band ni nak bagi byhand saja, lokasi rumah aku ngan rumahnya pun tak lah jauh sangat, sempatlah melepak kejap ceta2 pasal scene ug mesia ni.. haha

bercerita trus sajalah pasal band ni, band ni main thrash metal, dari klang.. line up ada 4 orang gitu, campur satu katun tu. berlima kot..jajaja... cd ni berharga rm20 saja byhand, ada 10 lagu yang dihidangkan dalam ni, dengan durasi hampir 40minit lebih.. cukup utk thrash yang dahagakan thrash sebenar melompat kepuasan...
aku ni bukan lah penggemar irama thrash ni, ianya alah kadar saja, support band2 lokal, ohya tak sangka pula aku, sound utk album ni menarik, masa memula aku play susah juga aku nak kejar alunan rentak lagu2nya, bila dah beberapa kali play, baru lah aku dapat follow dan merasakan nikmat lagu2 yang dihidangkan dalam cd ni, thrash metal ya.. sesuatu yang baru bagi telinga aku, suara vokalisnya comel gitu, hahaha nak kata menjerit tak juga, memang thrash lah...

band ni dah 2 kali kot aku tgk perform, memang thrash, tak perna pula aku terfikir akan berbicara face to face ngan vokalisnya, walaupun aku ni jenis yang segan2 gitu ngan orang lama.. tapi sempoilah,,, memang frenly gitu... oklah nak taip2 banyak2 pun boring jugakan.. satu saja aku nak pesan kat sini, aku ni ada gak beli rilisan2 lokal.., banyak juga yang mengecewakan dari segi harga yang tak berpatutan tak setimpal dengan apa yang dihidangkan, utk cd ni aku berani rekomen 100% ianya amat memuaskan dalam semua aspek..

itu sajalah support thrash metal tempatan, support lokal scene.. jumpa kat kuala lumpur thrash 2014... \m/

4 ulasan: