Rabu, 10 September 2014

MILITARY FORCE TOUR 2014

haha azam tahun ni nak kurangkan beli baju, tapi nampak gayanya terbeli juga baju2 ni, satu lagi baju yang menarik minat aku utk dimiliki.. disebabkan baju ni utk tour, aku sanggup keluarkan bajet utknya.. haha aku ada juga beli baju tour 2012, masih dalam simpanan dan aku suka memakainya..

lagi, utk baju ni agak nipis juga banding ngan baju 2012 tu, harga baju ni rm35 masuk pos sekali.. hmmm apalagi ya, band ni cukup pro aktik, setiap gig tour pasti keluar baju, aku pun sampai tak terfollow sudah.. sukses lah nanti buat tour mereka... kbai.

4 ulasan:

  1. orang rumah bising tak asyik baju hitam ajer....heheh...

    BalasPadam
  2. Housemate aku penah cakap "bila tengok almari ko ni susah aku nak nampak T-shirt putih" hehehe..

    BalasPadam
  3. deaf-nafsu dan keinginan ni tak dapat ditahan..haha
    berteromber-org rumah ada juga ckp, tapi nak buat cemana kebanyakan baju metal ni warna itam...
    rafi-hahaha..

    tapikan kalau g kubur jangan pakai baju itam, nanti banyak nyamuk hahaha

    BalasPadam