Jumaat, 5 September 2014

CROMOK - IMAGE OF PURITY AND LIVE

Hari tu kawan aku update status kat fbnya, katanya dia nak tolak kaset2nya dgn harga rm20 siap pos, aku g komen minta list, dia inbox gambar2 kasetnya, aku terlihat kaset ni, dan berminat, haha walaupun aku dah ada kaset ni, kalau aku tgk2 kondisi kaset ni masih baru banding ngan kaset yang ada dalam koleksi.. sampai saja kat rumah aku cukup berpuas hati.. hail bertambah lagi koleksi kromok ku hahaha
lihat gambar ni, ianya cukup menggebirakan aku, kalau ada lagi yang aku jumpa dengan harga mampu milik aku akan rembat, buat koleksi peribadi.. hahaha.. ohya ada juga kaset2 cromok lain dalam list jualan tu, tengok lah cemana nak rembat ka tidak., sebab aku nak kejar satu band lagi ni.. dah jauh tertinggal adoiii.. oklah itu saja ceta utk kaset ni,.. 

4 ulasan: