Rabu, 25 Februari 2015

layang - layang harimau

harimau terbang / rm1.90 pcs.






bayangkan pemegang tali tu, terlepas dari tangan mizi, dan aku mengejarnya sejauh seratus meter.. nasiblah masa terlepas tu, angin tak kuat sangat, kalau kuat hilang layang2 ni. yang bestnya kan, ada beberapa orang nak terbangkan layang2 mereka tapi tak perna naik. layang2 yang baru aku beli ni, aku duduk saja terbangkan, layang2 sudah naik.. 

6 ulasan:

  1. pergh...terer...terer...heheh....

    btw...johor sekarang tengah festival layang2 kat pasir gudang...

    BalasPadam
    Balasan
    1. bestnya tu kalu aku dekat2 situ.. harap ada lah festival dekat2 ngan tempat aku ni...

      Padam
  2. hari hari mau...

    berteromber, tunggu bulan ogos/sept festival tu lari ke bintulu

    BalasPadam
  3. layang2 terbang melayang....
    terbang melayang di atas awan.....
    dada didi dudu da dda dee.
    .... aku sudah jatuh hati.... hahaha

    BalasPadam
  4. harimau terbang... high beb... haha

    BalasPadam
  5. kalau dulu aku rajin jugak lepak kat taman layang2 kepong tu..

    BalasPadam