Selasa, 24 November 2015

junction - penentuan


ohya semalam sempat mendengar cd ni utk kali keberapa aku dah lupa, cd ni aku beli seangkatan ngan album arah yang patah tu, beli ketiga2 album yg diriliskan semula, sudah kempunan mendengar album arah, lepas dengar album ni, makin kecewa juga lah, bab dia punya jiwang dilagu pertama tu, membuatkan halwa telinga aku susah nak terimanya. disebabkan kecantikan cover depannya ni, aku menyangkakan album ni best rupanya sebaliknya.

tapi semalam aku dgr balik, ada feeling juga lah, mungkin mood aku semalam jiwang2 gitu, aku boleh dengar sampai ke trek 10, nak kata layan tak juga tapi ok lah, dengar2 begitu, mungkin bagi org lain lain juga seleranya kan, musti ada yg akan kata album ni ngam dijiwa, itu selera masing2 lah kan, lepas ni aku tak berani lagi beli album rilisan semula ni tampa mendengarnya terlebih dulu dari utube, hehe.. macam junction ni petualang tu saja bikin aku teruja nak membelinya. cd tu nanti aku cerita kat entri lain.

k lah itu je ceritanya.

5 ulasan:

  1. Aku rasa aku pernah ada kaset ni masa zaman dulu..
    jenis sekali dengar je.. haha.
    Lagi tu jam ni aku tak silap Polygram or something? Inlet kaset cam jenis boring gitu.. haha

    BalasPadam
  2. Part lagu tinggi dia mcm kena paksa jerit je..haha

    BalasPadam
  3. Time tengah berjiwang...layan lagu "Menunggu Hadirmu" memang sedap..heheh...

    deaf...boleh katakan inlay kaset polygram memang semua pun tak best...tak pernah jumpa pulak inlay dia yang jenis panjang berjela dan banyak gambo...

    BalasPadam
  4. aku dh lame beli album ni...sampai skang masih berbungkus plastik...ntah ble aku nk dgrnye...kasi jeruk la dulu hehe

    BalasPadam