Isnin, 23 November 2015

kemenyan book


hai kawan2 ni aku nak cerita pasal buku metal ni, buku ni dah lama aku update masa aku pindah kerja hari tu, disebabkan henpon aku heng, terus tak ter update, buka pc tak ada juga entri tu. hari ni berkesempatan nak ceritakan sedikit pasal buku ni, buku kemenyan ni adalah himpunan intebiu dari zine kemenyan asalnya. dan satukan menjadi buku ni. hellyeah..

aku belum habis baca pun buku ni, disebabkan kekangan masa yang amat terhad dan ada buku2 yang aku rasa aku nak baca dulu. tapi ada beberapa intebiu dalam ni aku dah baca, seperti intebiu band blackfire, as sahar, dan darkthrone. ohya rasanya intebiu dalam ni boleh juga dibaca dalam blog faithcraft,

utk yang berminat memiliki buku ni utk dijadikan koleksi, memang wajib anda miliki, sebabnya ianya mmg buku utk pencinta muzik metal. bukan selalu dapat memiliki buku macam ni., hehe.

akhir kata itu je catatanya kbai.

info lebih lanjut boleh lawati blog ni. faithcraft

3 ulasan: