Khamis, 1 April 2021

ELLA - SIMBIOSIS

 


ella rase.. haha.. aku cuba juga hidupkan blog ni.. walaupun bukanlah seaktif tahun2 yang sudah berlalu.. tak terasa masuk bulan 4 sudah di tahun 2021 ni. pantas amat masa berlalu.. kalau dulu aku kerja menunggu masa.. sekarang sudah berbeza.. aku pula mengejar masa sampaikan kena kerja dua hari tanpa henti. walaupun kerja tak lah berat mana hanya memegang stering dan menekan pedal minyak. tapi hakikatnya penatnya tak boleh bawa bincang haha. tapi aku tetap bersyukur apapun yang aku hadapi sekarang ni.. fuyooo meluah gitu. 

haha berbalik kepada kaset ella ni. aku ni kira penggemar suka muzik dan lagu2 ella gitu tak lah sampai fanatik macam aku minat search ngan cromok semua hafal lagu2 album mana tahun bila rilis. ella ni sekadar memang suka pada suara dan lagu2nya lagi2 rock gitu.. sapa tak suka ella kan puteri rock tuu.. huhu

aku beli kaset ni tahun lepas kali kalau tak silap.. kaset2 tahun ni sudah tinggi macam klcc gitu kalau susun kena kipas boleh runtuh. baru bulan 4 kan kalau sampai hujung tahun mahu setinggi bangunan burj kalifah gitu.

dalam album ni dua lagu je yang aku perna dengar sebelum ni. lagu mayang ulek ngan lagu penghargaan buat mantan pm mahathir.. standing in the eyes of the world. lain2 tu memang baru layan.. 

walaupun lagu2nya tak lah sehebat album2 awal ella. boleh kata asal ella layan aummm.

k itu jelah aku rojakkan sekali isi hati ku pada entri ni. harapnya aku rajinlah masuk blog ni. kalau nak ikut kan hati memang hari2 nak buat entri tapi tu lah mengejar masa ni tak sama dengan menanti masa berlalu huhu..

k bye2.. 

2 ulasan:

  1. aku tak ada album ni

    tapi seronok la kan kerja macam ko ni dapat jalan2 tengok tempat orang...kerja macam aku terperuk jer la kat situ..haha...

    BalasPadam
  2. selamat kembali berblogging haha kita serupa, dah nak start balik aktif untuk hidupkan blog

    BalasPadam