Ahad, 18 April 2021

GRAVEHAMMER - PROMO 2020

 

setelah membaca rebiu2 dari posting2 kenalan2 dekat fb. aku mula berminat untuk memiliki rilisan mereka ni. lagi2 band ni berasal dari sabah. yang kita ketahui band2 metal dari sabah tak perlu di pertikaikan lagi kehebatan mereka dalam meriliskan sesuatu.. Terlewat sikit untuk memiliki promo ni. sebabnya mereka sudah mula merilis demo pertama nanti aku tampal lain entri. jadi sekali jalan aku beli promo kaset ni. nasiblah masih jual. hehe..

untuk promo 2020 ni mengandungi 2 buah lagu. mereka memperdengarkan sound yang mentah dengan alunan old school death metal... untuk halwa telinga aku. muzik bawaan mereka ni tak asing jugalah. boleh layan.. lagi2 kalau berkaitan osdm ni memang padu. untuk 2 lagu salam perkenalan mereka memang benar bak dikata ianya menghiburkan. berat dan suram.. aku menyukainya.. 

2 ulasan:

  1. Sabah memang banyak band2 old school death metal yang bagus mcm Reputdeath dengan Mortuary Ancestors

    BalasPadam