Khamis, 22 Ogos 2013

BUNGKUSAN DARI NUSANTARAJIM PRODUCTION


Bungkusan ni mendarat semalam,masa aku sampai rumah aku tak sempat buka sebab kelang kabut nak kejar masa.janji ngan kawan jumpa jam 6 aku balik keja jam 5.30 pejalanan dari tempat keja ke rumah 18minit mcm tu tapi petang budak sekolah balik mmg total jalan jem.ini bukan kali pertama aku deal ngan distro ni,aku kenal dia ni dari tahun 2008 mcm tu klu tak silap masa tu aku utus surat utk band dia,walaupun tahun 2008 dah maju tapi masa tu aku blum tau guna internet lagi huhu... byk kenangan klu ingat masa tu.

lepas buka kotak
lepas balik dari konsert metalika,aku pun bukalah bungkusan ni dalam ada 3cd dan 3kaset,cd tu dia bagi free.aku order 3kaset tu saja. utk bungkusan ni bajet aku rm50 temasuk pos laju.. memang cukup menggebirakan hati.. lepas ni nanti aku cerita bunyian dlm cd kaset tu termasuk sekali apa saja yg aku rasa nak coretkan..

support local scene

Tiada ulasan:

Catat Ulasan