Isnin, 26 Ogos 2013

POLONG - WORSHIP IN JAHANAM DARKNESS

worship in jahanam darkness
POLONG band berasal dari pasir mas kelantan,dan 1st juga aku tahu band ni,dan ini adalah rilisan mereka yg pertama aku miliki,byk lagi yg harus diterokai dlm scene tanahair,aku berterima kasih pada askwhat sbb beri cd ni,klu tak aku tak tau lah kewujudan band ni.utk demo cd ni ada 6 lagu dipersembahkan satu cover dari as sahar (Meditation Embun Pagi) musik utk band ni bagi aku agak kasar sikit rakamannya,kira oklah utk bunyian sesebuah demo,dan aku rasa byk band tempatan juga yg mempunyai bunyian rakaman seperti band ni,apapun ni rilisan cukup menggebirakan hati... polong pelik nama band ni,tak tau lah apa maksudnya hehe..
ada lirik tu..
lagu2 dlm demo ni
1. Pembangkit Rintihan Khurafat Roh Liar
 
2. Whispers of the Unknown Forest's Creature
 
3. Pembangkit Kintihan Khurafat Koh Liar
 
4. Whipsers of the Unknown Forest's Creatures
 
5. Meditation Embun Pagi (As-Sahar cover)
 
6. Close Ceremony: Blow Out The Black Candles

Tiada ulasan:

Catat Ulasan