Isnin, 26 Ogos 2013

DELETED - HELL METAL

DELETED
band black metal lagi,deleted nama band yg cukup kuat impaknya,kaset ni aku perna order dgn kawan,tapi tak ada dan terus diam,jadinya bila aku ada peluang utk memilikinya aku terus sambar,hahaha,utk kaset ni ada 4lagu dihidangkan,musik dlm kaset ni mmg layan juga tapi tak lah sejahat yg aku sangkakan selama ni,hahaha.dan ini adalah rilisan pertama aku miliki dari deleted utk demo mereka 777 aku tak sempat memilikinya walaupun aku dah tanya vokalisnya memelalui fb katanya dah sold out huhu

kaset dan inlay
tak sangka pula inlay kaset tu mcm ni hahaha,tapi biasalah band black metal byk kejutan,nak baca ayat kat inly pun dah tak fokus asyik terpandang saja gambar pompuan tu aaaaaaaa!!

lagu dlm kaset ni
1. Hell Metal Of Doom
 
2. Goat Bless You!
 
3. 777 (Taken From Demo 2009)
 
4. Christ's Death (Sarcófago cover)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan