Isnin, 26 Ogos 2013

NEFTARAKA - MORTS

MORTS
kaset ni dah lama pun aku nak beli,masa metalcamp 5,waktu kaset dan cd ni diriliskan,aku mmg nak sambar,disebabkan masa tu bajet aku tak cukup jadinya aku lupakan buat seketika hasrat utk memilikinya,dan bila aku ada lebihan bajet maka aku pun carilah kaset ni kat distro2,dlm fb nasiblah ada satu membe ckp yg dia masih ada extra copy utk kaset ni,tampa fikir byk aku pun deallah dengan lincahnya.

kaset ni menghidangkan 8lagu termasuk 2 instrumental,seperti rilisan yg lain yg ada dlm koleksi aku,musik mereka masih lagi sama,dan betul2 melekat kat dlm telinga aku ni..aku rasa bertuah sbb masih sempat lagi memilikinya huhu.. total hell...
utk lagu dlm kaset ni
1. Rituale 02:25   instrumental
2. Sufferance 03:39  
3. Morbid 07:33  
4. Legions (Silverian Kvlt) 05:15  
5. Pandemonium 06:22  
6. F.O.A.D.A 03:26  
7. Anttarra Solitude 07:48   instrumental
8. Morts 05:10  




Tiada ulasan:

Catat Ulasan