Khamis, 15 Ogos 2013

SILENT DEATH - BEFORE THE SUNRISE


SILENT DEATH - BEFORE THE SUNRISE

cd ni dah lama aku plan nak beli dari metalzone distro,disebabkan lambakan rilisan baru yg rilis maka cd ni  pun lambat utk aku miliki,bajet bulanan aku utk bemetal ni cukup2 saja.bulan puasa lepas bos sempat juga bagi duit raya jadi aku pun plan nak beli tix metalika yg berharga rm195 tu,nasib tak menyebelahi,tix tu dah sold out,duit rm200 ada kat tgn jadinya aku buat beli stuff sajalah dpt juga kepuasan yg berlipat ganda.masa buka fb terlihat senarai cd yg dibuat oleh metalzone gempar penurunan harga cd,jadinya aku plan ambil 2 cd dgn harga rm30,cd ni dan satu cd black metal.dah lama dah list promosi tu metalzone buat cuma duit saja tak ada huh!
cerita sudah tersasar,kembali ketajuk post kali ni,cover utk album ni mmg diambil dari cover asal kaset tu,bagi aku kurang menyengat utk menarik sipembeli mendapatkan album ni,tapi cover belakang memang mantap,dgn gambar 4 line up band ni dan tajuk2 lagu2 dlm cd ni
cd ni memuatkan 17 buah lagu,aku ingat 8 lagu saja mcm dlm list album before the sunrise,silap aku ada 17 lagu semuanya ditambah lagu dari demo EP dan lagu dari kompilasi storm of nebiula,album ni mmg tak rugi utk dimiliki,sygnya baru skg aku dpt huhu,bunyi utk album ni mmg cukup menghiburkan dan lagu yg aku suka adalah dari demo mereka betul2 klasik bagi aku mmg totaly layan aaaarhg!!
belakang
 utk lagu dlm album before the sunrise
1. Dying Moment 06:45  
2. Voice of Misery 04:13  
3. Reign of Inferno 02:18  
4. Before the Sunrise 04:38  
5. Twisted Faith 03:08  
6. Preacher of the Dark 07:31  
7. Book of Death 05:08  
8. Unharmony Unity 04:37  

dan lagu2 dari demo ep,kompilasi


















Tiada ulasan:

Catat Ulasan