Selasa, 20 Ogos 2013

MISANTHROPIC CONGREGATION CHAPTER II

Nosferiel / Neftaraka / Omen / Immolate / Symphony Jimbalang
teringin sangat nak memiliki ni sampai cd kawan aku nak beli,tapi dia tak bagi dia pun sayang dgn cd ni kepunyaannya tu.aku pun cari2 lah dgn distro yg ada kat dlm fb pastu terjumpa juga akhirnya.bajet utk cd ni rm20 termasuk kos penghataran register pos,diterbangkan dari serawak.
belum buka
bungkusan ni bikin susah hati aku saja,apa tidaknya aku dah rancang pun yg bungkusan ni akan sampai sebelum raya.tapi yg sampai hanya bungkusan dari metalzone saja yg ni sangkut lepas raya baru mendarat tu pun tunggu 2minggu lepas raya baru mendarat.. sebelum bungkusan ni mendarat tiap hari aku jejak kat tack n trek pos,sampaikan aku hilang selera sudah nak tunggu adoiii lepas ni aku tak kan order lagi item sebelum raya sbbnya parah nak menanti huhu...
kotak keras cd blum nampak lagi
dlm fikiran aku cd ni pasti jewel case pecah mcm yg aku order dgn sesetengah distro,tapi sangkaan aku silap cd ni tak pecah langsung apa tidaknya cd tu dibalut dgn kotak keras kalu berat sekilo ble tahan lagi tak pecah cd tu haha,aku respek betul ngan distro ni cara dia menghargai barang pelanggan mmg dia titik beratkan hail to EVP
dlm cd
sampai rumah habis mandi dan etc aku pun pasang la cd ni dgr dgn mood yg bagus... lagu2 dari band yg ada dlm cd ni mmg menghiburkan dah nama black metal musik mana ada tak bising mesti bising dan hanya mereka yg meminati saja ble hadam dan enjoy hasil seni black metal. aku tak nak bandingkan muzik sapa paling best dlm cd ni bagi aku cd saja dah buat aku gembira inikan pula musiknya..aku tak payah tgk pun trek keberapa dgr musik aku da tau band apa hahahaha lagu2 dari band ni aku dah perna dgr dah pun hehe

lagu2 dlm cd ni
1. Omen - The Glorius Zenith 04:06  
2. Nosferiel - Mercoless Daimon Skullsplitter 04:32  
3. Neftaraka - From the Unknown Wind 01:56  
4. Symphony Jimbalang - Fear the Holocaust 03:39  
5. Immolate - Sea Devil Worship (666 Kaul) 03:40  
6. Omen - Eternal Toward Infernal 04:32  
7. Nosferiel - Blood Sucking Vandal 04:02  
8. Neftaraka - F.O.A.D.A 03:31  
9. Symphony Jimbalang - Ancient Dark Spell 04:06  
10. Immolate - Immolate in the Night Clewoon 04:47  

support local scene and fuck you kata neftaraka HAHAHA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan