Khamis, 4 Disember 2014

Lahabau zine

Zine ni mendarat bulan lepas lagi, tapi aku belum abis baca, hari ni kan tak ada apa nak diceritakan, aku tampal saja lah bahan bacaan ni, zine ni aku beli rm4 siap pos daftar, nak kata menarik tu tak juga boleh lah, intebiu ngan band2 punk, grunge. artikel pasal grunge kreator cancel hari tu, dan macam2 lagi, soalan2 diajukan pun agak biasa2 walaupun sesekali tu nak tergelak juga membaca jawapan2 band., zine ni lebih baik dari selipar malaya huhu. okey lah aku tak snap gambar dalam zine ni, sbb ianya hak cipta terpelihara kikiki... kalau korang nak boleh lah kontek sodara pisang kita ni..LAHABAU ZINE editor,

6 ulasan:

  1. Kau lagi suka dah tahu setlist search ke atwu kqu lagi suka tak tahu sampai tiap2 lagu jadi suspens...

    BalasPadam
    Balasan
    1. tak tahu lagi best, sbb aku nak minta lagu2 yang aku minat, kalau dorang persembahkan memang terbaik. hari ni jam 9 mula dah konsert pertama, rasa terlalu lama pula nak tunggu sabtu ni. hehe

      Padam
  2. dah era tenet ni masih ada lagi ek orang buat zine...respek!

    BalasPadam
    Balasan
    1. aku pun respek juga, dapatlah merasa era dulu2.

      Padam
  3. Nama zine mmg tak bole tahan tu..lahabau

    BalasPadam