Jumaat, 17 Januari 2014

BAJU - ARCHGOAT

archgoat
 deal tahun lepas,dan item terakhir yang selamat mendarat semalam,deal untuk baju ni bermula nov 2013, sampaikan kawan seorang naik angin dibuatnya wahahaha...dah masuk tahap maki hamun aku tengok keadaan,aku tak mau masuk campur,malas aku nak gaduh2 apa lagi dengan kawan2 semetal ni,aku tak pasti macam mana teruk keadaan situasi mereka,harap setellah,kita pun bukannya budak2 lagi..huhu

harga baju ni rm60,sampai kat rumah tiga helai 2 helai tu untuk rakan yang ada order juga,peliknya dia guna pos daftar,nasiblah pos daftar hantar kerumah kalau tak merana nak pergi ambil,dah lah pejabat pos tu susah nak cari parking,mpk pula betaburan kat merata..kalaulah dia guna poslaju kan sehari saja sampai tak lah sampai ada yang mengamuk,tapi benda dah jadi nak buat macam mana..bak kata pepatah nasi dah jadi bubul wuhuhu...

mungkin ini baju terakhir,lepas ni aku dah tak nak beli lagi,dah fikir masak2 ,dah penuh dah beg aku,lain lah kalau baju rator blackfire au revoir,maybe aku pertimbangkan.hehe..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan