Isnin, 27 Januari 2014

AU REVOIR - KU BUNUH MU

HAHA,single 2012 dari au revoir,dalam cd ni ada dua lagu,kubunuh mu dan satu lagu instrumental,lagu versi bahasa melayu memang amat menarik dan lain dari band2 metal yang aku dengar,sepatutnya cdr ni aku catatkan saja tahun lepas,disebabkan cdr ni mendarat sebelum blog ni wujud,makanya lewat nak kongsikannya disini,ini adalah single terbaik tahun lepas yang aku miliki,aku dapat ni masa aku beli album engine of my heart 2011,sampai kerumah disertakannya sekali cdr ni,memang terbaik..

semalam aku,layan2 cdr yang ada dalam koleksi aku,tergerak terus nak kongsikan single ni,wahahha..
aku mula kenal au revoir ni masa album pertama lagi,masa tu baru dalam dunia bawahtanah,dan nak deal pun belum pakar lagi,dan aku tak berkesempatan untuk memilikinya,bila dah ada kemudahan seperti sekarang baru lah senang nak deal..hehe...

dikabarkan album baru au revoir akan rilis pertengahan pertengahan bulan 2 ni,rasa tak sabar nak mendengarnya..itu sajalah untuk catatan koleksi ni.. banyak lagi aku nak kongsikan album2 dari koleksi aku,masa tak mengizikan dan juga kemalasan yang merantai diri...hehehe

2 ulasan:

  1. salam..baru terjumpa blog ni..tuan punya blog ni yang nama dzul natias dalam friend list aku kan?salam kenal bro..jangan jemu berblog..heheh :)

    BalasPadam
  2. wsalam bro..
    ya aku lah tu nama dzul natias,...
    salam kenal juga bro...
    blog aku ni cikai saja bro,harap dapat difahami,dan aku akan terus berblog selagi masa mengizinkan...jajaja

    BalasPadam