Selasa, 29 November 2016

Neftaraka - Revelation of Suppression




Sekali lagi Neftaraka....haha

Ini adalah ep terbaru dari neftaraka, Rilisan yang sangat2 aku nantikan, Ep ini mengandungi 4 lagu 2 lagu cover, satu mayhem dan satu lagi dari silencer. tahun ini saja 2 Ep telah diriliskan oleh neftaraka, salah satunya digital blasphemy.. mungkin ini adalah rilisan terakhir utk tahun ni, harapnya tahun depan band ni akan lebih bersemangat lagi untuk meriliskan material.

Seperti yang aku ceritakan di entri2 berkaitan band ni, apa saja yang aku terima dan dengar dari band ni ianya membuatkan aku gembira, 4 lagu yang dihidangkan dalam ni ianya menghiburkan halwa telinga aku, lagu pertama abandon tu bermula agak slow bila musik mula memasuki lagu ianya sangat2 solid padu dan mentah, sepertinya mendengar lagu2 neftaraka yang lepas2 tapi dengan mood yang baru melodi baru aaarghh susah juga aku nak catatkan dalam ni rasa sebenarnya yang aku rasa bila mendengar rilisan band ni. lagu cover silencer tu pun dibawahkan dengan begitu asyik sekali. aku tak perna dengar versi asalnya dengar dari ep ni saja ianya sangat menghiburkan.. 2 lagu lagi tu sudah pastinya aku terhibur.. hail.

lima keping kaset ni aku beli, sekali jalan dengan kawan2, mulanya nak beli sekeping saja, melihat kenaikan kos poslaju skg ni ianya sedikit membebankan pembeli seperti aku. klu beli sebulan satu rilisan ok, bayangkan klu lima, boleh lepas 2 cd utk duit poslaju saja. jadi aku cuba tanya kawan2 dalam wasap grup, manalah tau dorang bekenan dengan kaset terbaru ni, melihat saja pada kulit albumnya ianya mengujakan bagi pencinta black metal... tak sangka pula dorang berminat, makanya aku order 5 keping, dapat harga diskaun lagi tu rm13 sekeping masuk poslaju utk 5 keping ni rm75. selamat duit pos aku.. kaset ni dijual rm15 sekeping dipasaran bawahtanah belum masuk pos lagi. kalau dulu harga duit poslajunya rm7 je, sekarang ni rm8 dah, ada juga penjual terus mengenakan rm10 semenanjung malaysia saja. mungkin lepas ni kalau nak beli rilisan terbaru kena tanya geng2 wassap, beli secara berjemaah ni dapat diskaun dan selamat duit poslajunya... YEY hahahaha.... 

untuk mendapatkan kaset ni boleh terus hubungi label yang meriliskannya di fb Page Whicery records atau band membernya... terhad 100 keping...

DEATH TO ALL
HAIL BMH

5 ulasan:

  1. Simpanlah dua kalau rare dan kandungan nye hebat. Aku masih ingat Malex nye cd first album Euphoria, aku beli, then aku jumpa, aku beli lagi.
    Pasal aku tahu nanti lain kali rare, dan memang lagu2 gerek.

    BalasPadam
  2. Pos laju skarang pun dah naik harga ya.aku da lama tak beli barang melalui pos laju

    BalasPadam
  3. "beli secara berjemaah ni dapat diskaun dan selamat duit poslajunya".... aku suka ayat ini, hehe

    BalasPadam
  4. layan di bandcamp

    https://neftaraka.bandcamp.com/album/revelation-of-suppression

    BalasPadam