Ahad, 25 Oktober 2020

D'CROMOK VII YEARS VII DAYS

 




kalau sudah minat ngan cromok. tak sah lah kalau tak minat dcromok ni. ini rilisan semula oleh universal music untuk tahun 2020 ni. dua album dcromok diriliskan sekali dalam kotak gold disc limited edition.. aku belum buka tau haha.. ntah macam rasa sayang gitu nak buka. bukan apa kalau aku buka plastiknya mungkin sekali saja aku pasang dan akan tersimpan gitu. sebab pertamanya aku ada versi emi dan vsp hehe.. itu saja aku memang selalu layan. masa sampai tu hari aku layan cd yang sedia ada dalam simpanan aku. jadi kiranya ni tunggu lah aku tak ada bungkusan apa2 nak buat mungkin masa tu aku akan buka. aku jarang2 juga beli barang hobi ni tak buka. tapi ni lain lah mungkin beli untuk koleksi je gitu. ini pun aku beli sebab ada promosi hari tu rm50 siap pos apalagi aku pun teruja terus mesej nak hahaha. sedangkan rilisan ni lambat lah aku nak beli sebab berderet lagi rilisan yang ada dlm bakul utk dibeli..  

2 ulasan:

  1. Aku ada versi VSP... Jadi la... Tak larat nak beli semua.. Haha..

    BalasPadam
    Balasan
    1. ya ni untuk mereka tak ada versi tu atau pun nak beli simpan buat koleksi ngam lah.

      Padam