Sabtu, 17 Oktober 2020

HELLSTORM - DECLARATION OF WAR FROM SATAN

tahun 2020 ni memang banyak rilisan2 maut yang rilis dalam pergerakan muzik bawahtanah tempatan. diantaranya album terbaru hellstorm ni. memuatkan 8 lagu yang sangat menghiburkan bagi halwa telinga aku.. sebelum album penuh ni keluar mereka terlebih dulu mengeluarkan single dalam format kaset dua lagu yang amat terhad rilisannya. rasanya aku sudah tampal dalam blog ni atau belum nanti aku tengok balik haha.. jika album pertama dulu halwa telinga aku menyukai satu lagu saduran dari may pelayaran yang di oleh mengikut acuan hellstorm tapi untuk album kali ni aku pilih kesemua lagu dalam album ni. walaupun lagu2 nya penuh maki hamun kata kata kufur. pedulikan sebab halwa telinga menyukai irama yang terhidang.. mendengar 8 lagu dalam album ni tampa skip ianya petanda bahawa album ni total mautttt menghiburkan.. sudah melekat dekat dlm cd player dari semalam. memang jarang2 album baru melekat terus dalam player aku. tapi utk album ni aku bagi 666/666 markah bak kata deaf KDHR

SPEED METAL SATAN ETERNAL...!!!

1 ulasan:

  1. Berderet2 cd tempatan keluar... Tak terkejar... Cuba nak beli yang ni... Muzik dorang memang sedap...

    BalasPadam