Jumaat, 9 Oktober 2020

NEFTARAKA - ETERNAL HARSH

 


salah satu rilisan tahun 2020 yang begitu mengujakan bagi aku. adalah rilisan cd neftaraka ni. ini adalah debut album dari neftaraka.. album ni dulu tak perna diriliskan dalam format cd dan hanya diriliskan dalam format kaset terhad 150 salinan saja pada 2010. dan buat pertama kalinya diriliskan dalam format digipack penuh kehitaman..

feel album ni aku tak boleh nak gambarkan betapa aku menyukainya.. tiap kali pasang memamg lain macam feel yang dapat aku rasakan. alunan muzik berat yang dihidangkan dalam album ni betul2 membawa aku ke satu rasa yang begitu tenang penuh melalui lembah hitam sedih sakit dan segalanya memori silam ntah apalagi yang berkecamuk teradun dalam alunan album ni...aarghhh.. cukup memberikan kepuasan yang aku inginkan.. 



versi kaset dan cd... 

keluaran semula ni memamg puashati.. disertakan sekali penampal dan poster.. 

hail neftaraka.. b.m.h legion

2 ulasan:

  1. Harap lepas ni ada versi lp... Barulah complete giler format... Haha..

    BalasPadam
    Balasan
    1. kalau ada lp rilis aku beli juga buat koleksi haha

      Padam