Selasa, 27 Oktober 2020

DESTRUCTION - LIVE WITHOUT SENSE

 


kaset vsp boh warna putih gitu. ni kaset masa lockdown masa memula dulu. banyak seller buat live jualan. boleh kata beratus juga aku terbang beli barang masa live. diantara yang aku beli kaset ni. ianya mengujakan tak silap aku harga rm40 belum masuk pos. rasa macam berbaloi gitukan. beli.. 


aku ingat album studio gitu. rupanya album live jajaja.. tak apa walaupun album live tapi sound padu.. memang puashati memilikinya. ohya dorang ni perna datang kl buat show. masa klmetalcamp aku ada turun tengok masa tu. aku rasa itu adalah metalcamp paling gila dan berjaya.. bayangkan saja blackbox kat publika tu penuh padat masa set dorang ni. nak headbanging pun susah sebab terlalu padat... 

k itu je kot.. tengah korek2 lagi.. nampak belum separuh lagi aku tampal koleksi yang masuk selama aku tak aktif blog ni.. senyum aku tengok entri bulan ni makin rancak. bukan apa. tempat kerja aku sekarang sudah tukar pengurusan jadi job orang lama tu bawa lari lepas berenti kat syarikat aku kerja jadi kami sekarang kadang tak jalan kadang jalan satu job. balik pula awal. memang banyak lah masa aku nak menampal kat sini hehe..

lagi satu aku kena akui. aku play kaset ni kat tape player aku sound tenggelam.. ntah kenapa. syukurlah aku ada walkman. jadi play kat walkman memang sound padu gilababi.. aaaarghhhhh

2 ulasan: