Selasa, 6 Oktober 2020

Den - Terima kasih

 


den atau lebih mesra dikenali sebagai den bisa.. ini adalah album kedua den bisa sebelum dia balik ke sabah dan berkarya disana membawahkan lagu2 rakyat gitu.

album kedua ni masih lagi dibawah label universal muzik dipasarkan pada tahun 1998 aku masih sekolah darjah lagi ni. zaman sudah senang dapat info. aku mulanya ingat den bisa ni artis hanya rilis lagu2 berbahasa bajau gitu rupanya dia ada album penuh melayu. kalau tengok kat muka hadapan kaset tu ada mention lagu2 hit ciptaan eddie hamid. dengan album ni juga rasanya dia dicalonkan artis baru pada tahun tu. tiada rezeki dia meletup..

aku pun sekali dengar saja album ni. aku nak arkibkan dalam blog ni. semperna ada sangkut paut dengan nama blog ni. cuma aku ubah kepada V saja. ubian tu haha. ok nanti aku tampal lagi album yang lain. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan