Selasa, 6 Oktober 2020

Mantak - Eastern Sexxxrigalust

 


huh dah masuk bulan baru.. semangat hanya tinggal semangat gitu. tapi tak apa aku coba hidupkan blog ni seadanya.. 

kali aku nak share kaset mantak.. yang super limited 33 keping saja rilis.. masa memula aku terjun ke dunia metal berat jahat ni. mantak ni lah di antara band yang aku suka. jahat gitu dorang punya penampilan. pastu selalu juga keluar dekat majalah seperti konsert. jaman tak ada sosmed lagi. salah satu kulit album yang begitu mengujakan. adalah masa aku pergi main game kat cyber cafe ada juga lah tekan2 google masa tu tak mengujakan lagi masih buta it haha. antara kulit album warna merah ni lah kalau boleh aku nak miliki. tapi tak perna jumpa. yang warna hitam tu perna nampak dan hampir aku beli. tapi masa tu aku mana ada pemain piring hitam kan jadi aku tak beli. sampai sekarang pun nak beli pemain piring hitam duitnya habis saja buat beli cd kaset baju haha..

kaset ni kira lagu sama lah cuma kulit album saja ada beza. mengikut info aku dapat yang warna merah tu rilisan utk promosi ep ni kat negara luar sana. patut pun aku tak perna nampak orang share selama ni. 

masa aku nampak iklan kaset ni tampa ragu2 terus order sekeping. disertakan seketul penampal juga. memang berbaloi rasanya harga rm70 gitu sudah lupa haha..

lagu2 dalam memang stail mantak era jahat lah. menghiburkan.. 

kat belakang kaset pun dorang ada bagitau dengarkan kaset ni sampai kan jiran korang terganggu gitu. memang penjahat lah..

aku punya copy 31/33 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan