Jumaat, 27 Disember 2013

PATCHES

patches
destroyer 666 - hellstorm - burzum,patches ni aku beli dengan vox hellstorm dengan harga rm6 satu,aku bank in rm20 dan dapat 4 patches ni,patches yang berkualiti dan amat memuaskan..tak lama lagi akan ada battle jaket aku sekali lagi hahaha... patches ni dah lama sampai kat kawan aku,tapi disebabkan malas nak ambil pergi tempat dia,aku buat2 lupa,tapi bila kawan aku sorang ni nak ambil bungkusan dia,aku pun nak minta ambil sekali lah ni patches.. setiap kali order dibuat kami hanya guna satu alamat saja..tak menyusahkan kawan dari sabah ni.. duit pos pun jimat.. hahaha... dan semenjak aku beli patches ni,aku payah nak cari jaket denim kat pasar malam.. rasanya macam dorang peniaga ni dah tak jual jaket lagi.. huhu... malam ni aku nak pergi pasar malam port klang nak cari jaket kat sana..katanya si trash banyak jaket jual kat sana.. hehe...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan