Selasa, 31 Disember 2013

SIL KHANNAZ - BARA PAWAKA

bara pawaka
bara pawaka
album yang diriliskan tahun 2000...tapi baru sekarang aku memilikinya,hehe..bukan baru sebenarnya aku dah pun memiliki versi cetak rompak dulu beli kat kedai cd2 cetak rompak,sebenarnya kaset ni belum tahap rare lagi,dah lama juga lah dalam radar aku nak beli tapi terlampau banyak sangat rilisan2 yang baru rilis makanya kaset ni agak lewat aku miliki,harga kaset ni rm10 je! beli sekali ngan kaset impiety tu..huhu..
untuk sound dalam kaset ni,menghiburkan juga walaupun bukan lah sehebat album gerbang kayangan..hehe aku kenal silkhannaz ni masa aku beli album gerbang kayangan..lepas ja aku dengar terus jatuh hati dengan pembawaan keseluruhan lagu dalam album tu,berbalik kepada album bara pawaka ni,ada 10 lagu temasuk intro inang kemenyan,dan 5 lagu kaver dari band lihat list kat bawa tu.. huhu untuk lagu favret dalam ni semestinya bara pawaka hahaha

list lagu
1. Bara Pawaka 05:03
2. Mati 04:47
3. Shadow Within 05:19
4. Inang Kemeyan 01:26
5. One's Mind 04:24
6. Within the Mind (Death cover) 05:09
7. The Candle (King Diamond cover) 04:36
8. Usurper (Celtic Frost cover) 03:16
9. The Ripper (Judas Priest cover) 02:47
10. Samarkand 04:34

1 ulasan: