Isnin, 9 Disember 2013

THE PILGRIMS - ACHTUNG ! This Is Not A Metal Band

kaset the pilgrims ni aku beli di amcop mall bersama kaset da capo lihat sini dgn harga rm10... seperti da capo tiada apa yg aku harapkan utk kaset ni namun selepas saja aku mendengar lagu2 dlm kaset ni,ianya terus membuka selera aku utk meneroka musik band ni..bak kata org cinta pandang pertama lah katakan hahaha... dan utk tajuk lagu ni aku pun rasa agak pelik,dan mereka seolah bertegas yg mengatakan band ni bukan band metal.. gila apa nak ckp sound mcm ni metal band hahaha jika masih lagi nak ckp mereka ni band nasyid kah belilah album ni dan baca sendiri apa yg tertulis kat inlay kaset nya.. lihat gambar dibawah...
tekan gambar utk view lagi jelas hahahha
aku kaji band ni dari sini...tekan link the pilgrims

Tiada ulasan:

Catat Ulasan