Selasa, 31 Disember 2013

IRONSKULL - SATANIK HEAVY METAL

ironskull
satanik heavy metal
baru mendarat semalam dengan bayaran rm20 siap poslaju..ada 5 lagu dalam kaset ni 1 intro,sound yang sangat memuaskan,aku nak bagitau ini antara kaset bawahtanah yang paling aku suka untuk tahun 2013 ni,suara vokalisnya memang cukup menghiburkan alah2 suara dari band metalucifer pengaruh kuat band ni..haha..aku perna menyaksikan mereka di klthrash tahun ni anda boleh baca ceritanya di sini dan sempat juga aku memilik promo 2013 ironskull ni lihat sini..aku cadangkan kalau kamu berpeluang untuk memiliki kaset ni jangan kasih lama terus beli,sebab kaset ni hanya diriliskan terhad 100 copy saja..dan disertakan button sekali.. memang tidak mengecewakan ini baru heavy metal 666.... hail IRONSKULL!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan