Rabu, 18 Disember 2013

N.V.T. - NIHILIST VOLCANIC TERROR

Add caption
NVT
baju band kebelakangan ini aku banyak membeli baju,walaupun bukan hobi aku,disebabkan dah minat dgn band support saja lah hahaha baju ni aku beli dengan harga rm50 siap pos lambat,dan free 1 kaset..order dari hellfire records..sebelum aku order baju ni aku dah pun beli kaset nvt terlebih awal,bila saja baju ni nak diriliskan tampa banyak fikir aku terus order,hampir 3bulan juga rasanya baju ni baru sampai kat tangan aku hehe,saiz baju ni aku ambil saiz L tag gildan memang besar saiznya,namun aku suka saiz2 besar ni walaupun badan aku ni saiz M,ada satu sebab napa aku suka pakai baju besar,sebabnya baju ni akan boleh dipakai lama,bila dah usia meningkat makin boroi lah,maybe 10 tahun dari sekarang baju ni masih dalam simpanan lagi,baju metal ni jarang2 juga aku pakai,time trun gig saja baru aku pakai,kalau setakat nak beli lauk g giant aku lebih suka pakai baju biasa2 saja...apa aku mengarut ni wakakakaakakakaaka

nihilist volcanic terror
dah alang2 aku tampal kat sini cerita baju tu,biar aku terus rebiu ja kaset nya sekali jajaja..okey kaset ni mengandungi 7 lagu..mutu rakaman pula total raw..4 lagu pertama tu memang layan siap disertakan lirik lagi,dan utk 3 lagu terakhir sound dia memang betul2 pecah,namun menghiburkan,dan total hail utk album ni..jika anda meminati impiety rasanya anda harus dgr album ni..sekarang aku dah ada 2kaset 1 tu aku simpan ja dan plastik tu tak buka mana tau satu hari nanti ada kawan nak trade hwhwh.... sekian!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan