Isnin, 8 September 2014

MAJALAH EMPAYAR

Bahan bacaan, majalah ni lama dah, aku pena memilikinya, ntah hilang kemana, sapa ambil pun aku tak tahu, majalah2 lain tak hilang, yang ni juga hilang adoiilah... hari tu kat toko fb ada jual majalah ni dengan harga rm10 tambah duit pos rm5, bila aku lihat aku terus pm nak kan majalah ni, sebab utamanya ada satu artikel dalam ni yang buat aku terus bermetal, bukan metallica, tu lihat ada tulis sana BLACKFIRE, haha dari majalah ni lah aku kenal sepenuhnya blackfire, sebab tu aku beli semula..
bagi sesiapa yang nak mengenal blackfire atau tak tahu sapa blackfire tu, artikel ni, cukup sempurna utk mengenal mereka, disertakan juga biografi mereka yang warna merah tu, ada ceta menarik bila mana masa konsert mereka ada segenlintir fanatik sujud kepada mereka, dan membuatkan azmi hampir tidak lagi melakukan konsert, boleh datangkan syirik katanya gitu.. memang terbaik ni majalah bagi aku.. salute!!, sayangnya tak lama majalah ni, lepas tu keluar majalah karisma, lagi satu aku nak cari majalah, yang ada tebiu ceta pasal rator, yang tu pun hilang juga dalam koleksi aku.. sialan.. itusajalah cetanya kbye..

7 ulasan:

  1. wahhh.aku punya masih ada. Kebanyakkan majalah 'cult' mcm empayar,karisma,kiut,guitar and bass,Konsert aku masih simpan. nostalgia beb.hahaha.

    BalasPadam
  2. Wah..ada gambo raimi faithcraft kat situ

    BalasPadam
  3. ni time aku bujang lagi, kawan2 keluar masuk bilik.. tak tahu ceman bleh ghaib, nasiblah ada org jual...

    BalasPadam
  4. aku punya fanzine zaman awal 90an semua ada pada member...cakap nak photostate....tapi dah bertahun dia punya photosate tu tak siap2...hahaha...

    BalasPadam