Khamis, 30 Oktober 2014

PUNK IN LOVE

Selesai menonton filem ni, ianya secara tak sengaja aku jumpa dalam utube, sbb sibuk dengar2 lagu marjinal terjumpa filem ni, filem ni tahun 2009, tak ada main pun di malaysia.. aku nak cetakan apa yang aku rasa pasal filem ni, walaupun tak ada subtitle namun aku faham sikit apa yang mereka katakan, kalau mungkin movie lain tak ada subtitle aku skip ja, kiranya filem ni, tak faham pun boleh terhibur gitu,

kisahnya bermula bilamana seorang punk ni nak bunuh diri, sebab dia tahu kawannya punk girl mau kawin sudah dijakarta, berlari lah 3 orang kawannya ni, punk sebelah gadis tu yang nak bunuh diri, bila kawan2nya pujuk tak jadi dia terjun dari bangunan agama islam., makanya disitu bermulalah kisah mereka kejakarta, berbagai2 peristiwa mereka lalui, sampaikan terpaksa membuang antitud punk mereka demi sesuap nasi, korang tgk sendiri lah sapa belum perna tgk,

kesimpulannya kisah ni ada lucu seriusnya, sedihnya macam2 dalam satu filem ni, aku terhibur siakkk.. yang bestnya soundtrek lagu2 nya band marjinal aaaarghhh!! ok selamat layan....

4 ulasan:

  1. tak tahu pun ada cerita ni haha.
    ok thank you for sharing... nanti aku gi survey kat youtube

    BalasPadam
  2. betul...tengok cerita indon takder subtitle memang boleh buat jadi blur...cerita ni aku tengok separuh jalan dan tertidur...nanti la try tengok sekali lagi...

    BalasPadam
  3. bab tak leh belah....berak melalui cermin bas....kena jeep polis/askar...hahahah

    BalasPadam