Sabtu, 11 Oktober 2014

SPIDER - NAZRAKU

kaset ni pun hasil dari cassette store day, hahaha.. nak diceritakan, ini album bukan lah terbaik pun atau ada nostalgianya dalam hdp aku ni, aku teringin memiliki album ni sebabkan ada lagu rela ku pujuk dalam ni, kira lagu ni lagu tema cinta aku lah masa sekolah dulu2, kira awek aku dulu minat lagu ni, aku juga minatlah selalu nyanyikan dia, hahahaha... kaset ni aku dah order dari fb, suruh bawa masa hari kejadian ambil byhand saja, rm10 harganya, masih virgin lagi berbalut plastik cehhh.. teringin juga nak sambar album aladin tu, tgk lah klu ada rezki, hari tu aku tgk cam tak ada jual pula... ok keseluruhan album ni memang layan, muziknya ada rancak dan ada meleleh.. side A mmg layan side B agak muram hahahaa... ku kejar bayang2 resah.. memori kembali menggamit sanubari ku tatkala mendengar lagu ni.. mp3 pun aku ada tau.. hahaha. ohya cinta masa sekolah ku tu tak berpanjangan... aku memutuskannya dan memilih org lain wahahahahaha. tapi dia tetap pernah bertahta dalam hati ku ni... huhuhu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan