Sabtu, 11 Oktober 2014

SILENT DEATH - BEFORE THE SUNRISE

kaset ni berharga rm15 saja, tak ada cover nya telanjang saja.. hari tu ada kawan fb aku jual rm60 belum masuk pos, bila fikir2 aku tak sanggup nak beli, sebabnya aku sudah ada album ni dalam format cd, bila lihat hari tu dalam toko dijual rm15 saja aku terus rembat, bagi aku skg ni yang utama sound dalam kaset ni, cover tu nanti boleh cari pelan2.. masa mula2 dengar album ni dalam format cd lah, aku memang sukar nak hadam, tapi sekarang ni macam ada magnet pula, keinginan utk dengar album ni memang kuat, selalu saja tersenarai dalam playlist aku. dapat kaset ni, lagi bertambah mantap, sound asli, banding ngan cd tu feel tu ada sikit berbeza.. hahahaa... ok lah pesan aku kalau ada sapa2 yg terbaca ni entri, yang ada cover album ni, tinggal kan email ada saya mau beli ya.. hahaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan