Sabtu, 11 Oktober 2014

DARK THE RONE, HOLY DARKTHRONE

Kaset tribute utk band black metal paling ungul ni, memang ada dalam radar aku, masa saja tak menginzinkan aku utk memilikinya, selalu saja org lain sambar, tampa aku sedar, kawan aku dari serawak memberikan kaset ni secara percuma kepada ku, masa kami deal trade kaset ngan walkman, hari tu aku ada buat audit utk kaset2 dalam polybox aku, yang mana aku tak dgr aku asingkan, last2 aku jual, memang berebut org beli, aku letak rm20 utk 4 kaset metal, kebanyakan nya band2 luar lah, memang laku lah... sampaikan kawan aku ajak trade kaset2 yang dia bekenan tu, heran juga aku dia ofer walkman, aku terus on saja,, deal pun bermula, sampai saja bungkusan ke rumah, buka2 ada pula kaset ni, masih berbalut tapi berhabuklah dalam talinya, lepas saja aku bedah servis kaset ni jadi ok.. memang terbaik, ada lapan band norway yang mentributekan lagu2 darkthrone dalam kaset ni, bukan band2 kecik band2 yang sudah punya nama besar macam gorgoroth, immortal,  dan lain2 hahahaa...aku menyukainya total hail black metal hutan ni. tamat

Tiada ulasan:

Catat Ulasan