Isnin, 6 Januari 2014

BAZZAH - DEATH IS ALL I SEE

bazzah
death is all i see
kaset ni tahun lepas punya deal disebabkan deal hujung tahun maka kaset ni mendarat tahun ni haha...kaset ni aku beli dengan harga rm15 temasuk pos,dalam toko muzik kat fb,nampak saja kaset ni aku tak kasih can terus angkat,boleh kata kaset ni dah rare sekarang,nasib2 sajalah kalau ada.
salah satu sebab aku beli kaset ni adalah muzik bazzah ni agak mendatar dia punya sound,aku dah memiliki album kingdom of dead,jika dibandingkan dengan album ni rasanya ni lagi aku suka...
album ni menghidangkan 8 lagu muzik total black metal hutan.dan aku amat menyukainya,walaupun aku pena baca interviu bazzah ni yang mengatakan album death is all i see ni,sound dia tidak memuaskan hati mereka dan agak kecewa dengan sound yang terhasil..tapi bagi aku sempurna hahaha fuck you bazzah...

bazzah
 kalau aku jumpa apa2 lagi rilisan bazzah ni kompom aku beli..haha.
list lagu death is all i see..
1. Prince of Darkness 03:55  
2. The Apparition 03:10  
3. Priestess 04:10  
4. Breath of Dragon 03:05  
5. Incantation 05:28  
6. Widow Lust 06:23  
7. Witch Queen 02:54  
8. Serpent King 04:13  

3 ulasan:

  1. Bertemu dan berbual-bual dengan line-up BAZZAH tiga hari lalu, dan bercakap mengenai album ini. Dan mereka melihat persembahan saya bersama Wreckar pada malam tersebut merupakan satu penghormatan yang tak ternilai!!! BAZZAH selamanya bertahta!

    BalasPadam
  2. harap suatu hari nanti akan dapat menyaksikan wrecker beraksi... bazzah memang terbaik..

    BalasPadam
  3. band black metal gila! berasal dari wilayah yang diragukan antara 3 daerah (Kuala Lipis, Raub dan Cameron Highland) membawa musik yang total black metal!!! argh!!!!!

    BalasPadam