Isnin, 30 Jun 2014

BLEACH THE MOVIE 3 - FADE TO BLACK

HEHE..semalam aku tertengok sekali lagi movie ni, time2 menunggu game belanda ngan mexico, aku pasang movie ni, lepas masa pertama aku ngantuk terus tido, bangun sahur dapat tgk pula costa rica, hehe kalau nak diceritakan detail lagi kompom tak ada kaitan sudah dengan entri bleach ni.. gelak ahh dulu wahahaha... 

time2 posa macam ni memang sok juga, namun edia aku nak menaip pun agak kurang, konon nak rebiu ni anime last2 lain pula tertaip ni huhuhu.. okey lah.. aku terus cerita pasal ni movie ya... ni movie no 3 dari bleach.. cerita lebih menarik dari bleach movie no2 tu, watak2 ichigo ngan rukia banyak muncul dalam movie ni banding ngan no2 huhuhu.. cemana ke ceritanya, kalau rasa teringin nak tgk tu, boleh ke utube kat sana memang dah banyak org upload full movie2 bleach ni.. bagi aku tgk kat utube tak sok lah...

aku bagi gambaran cerita movie ni mengikut apa yang aku lihat dan rasakan... ni cerita bilamana 2 orang yang tak dikenali memacah masuk ke soul society dan memusnahkan sistem pangkalan data yang ada dalam tu soul society, dengan tiba2 mereka semua ni melupakan seseorang yang penting, tampa mereka sedari, lalu ichigo dibumi nyata, terperasan sesuatu, nasiblah rukia sebelum dia balik ke soul society sempat menulis pesanan ringkas kat ichigo, dari sini bermula lah ceritanya bila ichigo pergi ke soul society untuk menyaksikan sendiri apa yang berlaku disana, yang peliknya satu orang pun sudah tak mengenali ichigo, maka dia ni dianggap penceroboh.. disebabkan ichigo dan rukia berkongsi kuasa yang sama, kiranya kuasa ichigo datangnya dari rukia makanya orang2 soul society juga melupakan ichigo... dan pertempuran pun berlaku,, itusajalah yang aku larat menaip,.. fofofo..... selamat berpuasa.. hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan