Selasa, 3 Jun 2014

AS SAHAR - [ NO .1 ]


Kaset ni aku dapat dari gig sabbat hari tu, nampak saja aku terus rembat tak bagi can wahaaha.. as sahar ni boleh kata aku punya favret band juga, ada juga lah beberapa rilisan yang ada dalam simpanan aku, untuk kaset ni aku belum ada lagi.. antara menariknya kaset ni, ianya menghimpunkan lagu2 terbaik as sahar, serta lagu2 yang susah nak didapati, dari album rock mereka juga ada lagu diselitkan, serta lagu anak2 palestin.. yang begitu rare, bagi aku lah... cukup sempurna kaset ni.. aku menyukainya.. Hail as sahar..

4 ulasan:

  1. menarik....kalau terjumpa dalam bentuk cd konpem aku sambar..

    BalasPadam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  3. aku ingat lagi ada satu kedai di bandar Lipis, keset ni dia letak kat rak keset NASYID! hahahahahaha!!

    BalasPadam