Jumaat, 4 Disember 2020

DARKTHRONE - TRANSILVANIAN HUNGER

 

Dulu aku sudah perna memiliki hampir lengkap album2 darkthrone ni. disebabkan kekangan kewangan masa tu aku terpaksa melepaskannya. sekarang aku plan kumpul balik semua album2 darkthrone versi kaset ni. tapi dalam radar aku hanya perlu cari 4 kaset saja. 2 sudah jumpa lagi 2 bakal menyusul nanti.

darkthrone tidak payah lah di perkenalkan pada metalhead semua pun sudah tahu siapa mereka ni haha. kalau tak tahu tu memang bukan metalhead lah. transilvanian hunger ni adalah album ke 4 dari mereka. muzik memang total black metal pekat gitu.bagi halwa telinga aku memang aku senang hadam black metal bawaan darkthrone ni. sebab tu aku menyukai gila2 band neftaraka.. 4 album awal darkthrone perna diriliskan oleh label gergasi metal tempatan VSP. memang mengujakan kalau dapat kumpul semuanya. harap2 aku akan ketemu lagi dua kaset yang perna aku jual dulu. walaupun harga sekeping kaset ni agak yahudi sikit. memang patut pun letak harga gitu cuma aku dulu gila jual 11 keping kaset tak sampai rm200. kalau fikir2 balik memang nyesal. tapi apa boleh buat. tengah perlu duit itu jelah harapan terakhir. haha

norsk arisk black metal 666

2 ulasan:

  1. tunggu musim raya nanti keluarlah gambar album ni (pegang ketupat)

    BalasPadam
  2. 11 kaset tak sampai 200...perghhh.. Jackpot yang membelnya 😅

    BalasPadam