Khamis, 10 Disember 2020

SCORPIONS - ANIMAL MAGNETISM

 

Band yang tak payah di perkenalkan lagi.. ada beberapa keping kaset scorpions ni masuk dalam koleksi aku. nanti aku tampal kemudian terlalu padat rasanya koleksi masuk yang aku tak tampal dalam ni. ngamlah sekarang ni aku ada banyak masa terluang. aku akan cuba tampal seberapa banyak haha. untuk bulan ni memang aku target sehari satu entri. 

album ni rilis tahun 1980 walaupun lagu2 kesukaan aku tak ada dalam album ni. aku puashati dan terhibur. pertama sekali aku suka lihat kulit albumnya kedua ianya versi kaset. aku sudah lupa berapa harga kaset ni rasanya bawah rm50 gitu. tak ada lirik disertakan. apa yang lagi bagus. kualiti kaset ni memang terbaik. sound pun padu. memang kaset ori lah gitu. 

k itu je hahaha

2 ulasan:

  1. Album ni sedikit berbeza dari album2 mereka yg sebelumnya... Dorang cuba nak masuk pasaran Amerika... Banyak juga lagu best.. Tapi yg paling aku suka The Zoo dan Lady Starlight..

    BalasPadam