Selasa, 15 Disember 2020

koleksi lagu-lagu terbaik AWIE

 

Awieeee... seingat aku beli kaset ni masa aku beli kaset band torturer. alang2 gitu jual pun murah aku sauk sekali jalan.. yang mengujakan lagi kaset ni ada stiker RIM tu. aku memang teruja bila nampak stiker tu dekat kaset2 haha..

menghimpunkan 14 lagu terbaik awie. memang terbaik. siapalah tak kenal awie. golden era nya masa aku sekolah rendah lagi tiap kali naik bas pasti saja kedengaran lagu2nya belum lagi campur era dengan wings. pastu meletup dengan filemnya sembilu. sampaikan dekat kampung aku tu muncul jelmaan awie copy ori. gaya apa semua awie sampaikan orang panggil awie. asal nyanyi mesti lagu awie.. tu lah penangan awie.. bagi aku mendengar lagu2 awie ni membawa aku terbang ke masa silam zaman kanak2 dulu. nostalgia betul...

2 ulasan: