Selasa, 1 Disember 2020

HEAVY METAL HISTORY IRON MAIDEN

 

haloha... Sudah masuk bulan terakhir untuk tahun ni.. fuh rasa macam terkurung kehidupan semenjak wabak covid19 ni melanda dunia.. aktiviti luar dengan anak2 memang jarang2 sudah berlaku. apapun syukur malaysia masih aman.. 

Ini adalah buku yang aku beli itu hari. selepas joad info ada promosi kat lawan bigbadwolf. suruh kawan aku kat tempat kerja tu belikan sebab aku mana ada acc bersambung untuk belian online ni haha.

berat juga buku ni.. simpan buat koleksi je cantik. memang ngam untuk bacaan sesiapa yang tak kenal iron maiden.. 

tak banyak nak diceritakan.. aku terfikir bulan ni aku tak nak ponteng untuk posting setiap hari satu entri. hehe.. tengoklah cemana sebab kerja ni kadang2 tak menentu baliknya. 

hidup harus diteruskan.. hala terus tanpa ragu ragu.. 🤘

3 ulasan: