Khamis, 13 Februari 2014

INFECTIOUS MAGGOTS - KARAT BESI SIMFONI

denga harga yang menarik untuk cd dan kaset ni,maka aku terus sambar 2 cd dan satu kaset,untuk kaset rm5 sekeping dan cd pula rm10..perna juga aku terlihat kaset ni di jual dengan harga rm30,masa tu teringin juga nak beli,atas sebab aku nak fokus benda lain abaikan dulu,tak sangka pula jumpa di amcorp mall dengan harga murah2 hehe

apa yang aku harapkan untuk album ni melangit,macam2 bermain dalam fikiran,muzik best ke grind gila2 ke,sebabnya aku dah menyaksikan mereka ni live,sound memang power,vokal pula jangan ceta lah memang awesome.bila aku buka versi cd dan play,sound untuk lagu2 dalam album ni memang cukup bersih,komersial,dan aku macam susah nak hadam,lepas tu aku play lagi,sama jugalah berlalu begitu saja.aku terus rasa hambar dan kecewa dengan pembelian ni,nasiblah nasi sudah jadi bubur,ingatkan muzik dalam album ni sebijik macam live tu.

maggots
lalu aku berkata dalam hati,test pula dengan versi kaset,bila aku play baru lah aku terasa sedikit suka album ni,baru fell tu masuk sedikit..mungkin selera muzik aku tak terlalu kuat untuk muzik macam ni,disebabkan aura kaset tu makanya aku bleh hadam lagu2 dalam ni..mungki bagi yang meminati muzik yang bersih berat album ni memang harus ada dalam simpanan..
lirik disertakan sekali
dalam album ni hanya 2 saja lagu berbahasa ingeris.lirik pula memang pendek saja,diulang2 gitu,huhu
ohya aku beli lebih ni sebab nak buat koleksi,dan satu cd tu masih berbalut,plan nak tukar2 dengan membe yang ada extra copy koleksi mereka hehe...

rasa seram juga nak beli maggots ni lain kali,namun aku tak bleh nak mark juga,sebab rilisan awal mereka dengar ceta memang best,kalau ada rezki dan bertemu aku pasti beli,untuk kaset sajalah cd sory hehehe..

2 ulasan: