Isnin, 17 Februari 2014

VAULT - FUCK OF AND DIE!!!


vault
kaset ni agak spesial juga,sebabnya jarang2 local band yang rilis kaset berwarna hitam macam ni,selalunya warna transperent lah kebanyakannya.aku dapat kaset ni dalam satu gig,itupun pembelian random saja,ku sangka band vault ni,bukan local band,nampak saja kaset ni berwarna hitam aku pun beli saja,dengan rega rm10.lepas tu bila aku bagi tengok kawan katanya ni band kajang ni main thrash metal..aku pun terkejut juga,kira berentunglah dapat kaset macam ni..boleh kata rare!!hehe

fuck of and die
kaset ni rilisan 2009,demo tape dari vault,mengandungi 5 lagu,dengan alunan thrash metal kering haha.ianya amat menghiburkan solo gitar juga tak kurang hebatnya dalam kaset ni,pertukaran melodi kelajuan yang sederhara mewarnai sound untuk kaset ni.aku betul2 puas hati dengan apa yang terhidang dalam kaset ni.

lagi satu dorang ni suka sangat guna tajuk fuck fuck ni,apa tidaknya kaset aku lagi satu dalam simpanan pun guna ayat fuck juga,hehe nanti aku cerita lah kat page lain tu kaset..thrash lah katakan fuck perkara biasa jajaja..kaset ni diriliskan khas untuk maniak german,,tapi aku dapat satu bernomborr ni,rilis 200 copy saja..hehe
 HAIL VAULT FUCK OF AND DIE

Tiada ulasan:

Catat Ulasan