Khamis, 6 Februari 2014

LAVATORY - TRANSGRESSION

lavatory memainkan irama old school death metal,ada 5 lagu dalam kaset ni,1 intrumental,kira lagu jugalah kan,muzik mereka ni betul2 gelap dengan sound yang begitu mengasyikan,tak tau nak kata apa,aku boleh ketogerikan yang kaset ni amat bagus untuk selera aku,tidak ada satu lagu pun yang buat aku untuk berhenti mendengar alunan muzik bawaan mereka,dan kaset ni juga banyak membantu aku dengan mengenal sound yang old dm gitu..hehe, walaupun aku ada banyak kaset vsp muzik hampir begini rupa,namun tak sefresh apa yang lavatory ni hidangkan dalam kaset ni,ditambah lagi dengan mereka ni band local,maka secara automatik ianya menjadi master rujukan untuk sound old school death metal.

itu saja kot,ohya kaset ni aku beli byhand,dekat gig klthrash cm,dengan harga rm10...tak pasti kalau sekarang masih ada lagi sebab rilisan kaset ni terhad saja,..ada dengar juga ep ni diriliskan dalam format cd,bagi aku kaset lagi kuat fellnya berbanding cd hahahaha... dan satu lagi aku belum berkesempatan untuk menyaksikan mereka live lagi,ternampak flyer kat fb yang mereka ni ada tersenarai dalam gig ahad ni 9/2 kalau tak silap aku tengok lah huhuhu..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan